1 stycznia 2014

Felice Anno Nuovo!!! ;*

Hejka :D Wszystkiego najlepszego w Nowym, 2014 roku życzę. No to zdrowia, pomyślności i tego, co komu potrzebne. W ramach prezentu noworocznego mam dla was, człeki wy moje, niespodziankę. Przede wszystkim pomyślałam, że warto by wymyślić jakiś tytuł dla mojego opowiadania. Pomysłów jednak na razie brak...może jakieś propozycje? No a poza tym od teraz mam zamiar pisać także fanfiki. Nie porzucę oczywiście historii o Blake'u, ale będę też pisała o bohaterach anime. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy musi anime lubić i znać wszystkie moje tytuły, ale będę się starała w miarę dokładnie i prosto tłumaczyć. Poza tym zawsze możecie po prostu przeskoczyć rozdziały, które nie przypadną wam do gustu. Po prostu pomyślałam, że może kogoś zainteresują moje...historie...no i Marie nie będzie mnie męczyć... choć ostrzegam, że w większości pewnie będą porąbane...i mogą być trochę drastyczne...zwłaszcza jak pojawi się Natsu (strasznie fajnie się nad nim znęca XD). No więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!! Felice Anno Nuovo!!! ;*

6 komentarzy:

  1. WESOŁEGO NOWEGO ROKU!!!!

    Chyba mam kaca po Picolo..... X_X

    Fajnie, ze będzie coś jeszcze :) Poczytam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Ja też mam kaca po Picolo.

      Ja też poczytam.

      (Nicol! Jakie my zgodne jesteśmy!)

      Usuń
  2. Boszszsz...nawet moja trzyletnia siostra się spiła, a mi po tych czterech flaszkach, które wychyiliłyśmy (i połowie piątej w domu^^ bo więcej mi zostawić nie chcieli :,( ) nic nie jest O_o
    ...
    ...lepsza głowa XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO NIE BYŁ CZTERY FLASZKI! Tylko trzy i jedna butelka sfermentowanej truskawki ^-^ :D

      Usuń
    2. No to w sumie cztery. Tylko jedna mocniejsza...

      Usuń